våt tur i dag

Jeg skal gå tur hver dag ,da kan jeg ikke sette meg fore inne når det regner.Så jeg tar på regndress og går ut ,ville gå oppover for å få opp litt puls,det var opplett da turen begynte,men veldig mye vind

altså opp bakkane fikk jeg motvind og jeg måtte jobbe hardt for å kunne bevege meg oppover

endelig oppe og det buldrer i elva ,det er mye snøsmelting på gang,det er jo 10,2+ ute

ser du hva dette er ?

Jeg bestemmer meg for å gå helt til enden av veien og ned gjennom gammmelskog,og her fikk jeg virkelig hjelp av vinden ,ja for nå fikk jeg den i ryggen så den nermest skubbet meg fremover

da jeg skulle ned gjennom gammelskogen begynte det å regne ,sånn skikkelig ,og med vind i tillegg ble jo det vått å ta bilder

måtte gå i ly under noen store grantrær så jeg fikk tørket av mobilen ,og putte den i tørr lomme ,flere bilder ble ikke tatt for hele himmelen åpnet seg føltes det som ,jeg kom ned til hovedveien og gikk et lite stykke utover før jeg snudde hjemover.

Regndress ja ,den var virkelig ikke tett,genseren ble godt våt før jeg kom hjem ,våt på skuldre og hals,og da var hetta på hele veien ,ja ja dressen er 10 år gammel ,snart 11 så kanskje på tide med en ny .

Jeg kom meg hjem ,hadde middag som bare var å varme opp i dag ,og da hvet dere sluttet det å regne ,og nå ser jeg masse deilig blå himmel ,jepp da skal jeg ut en tur til ,det er lenge til kvelden er her ,ha en fin ettermiddag da

8 kommentarer

Siste innlegg