vått ute

I dag var jeg tung i kroppen ,13 + og småregn uten stopp er ikke noe som gir energi og sommerfølelse ,nesten så jeg føler litt høst slik det er ute nå ,men jeg kunne ikke sitte og surke ,så jeg kledde meg og gikk en tur rundt garden ,det var vått ,noen plasser gjørmete men godt å være ute alikavel.

akkurat her var det ikke mye regn bare noen dråper :=)

høgt gress og jeg hadde ikke regnbukser på så våt ble jeg ,må gjennom utmarksbeite når en går runden rundt garden som vi sier her

dette store treet er skikkelig gammelt er ikke sikker mentror det er en gammel selje ,men som sagt det hvet jeg ikke

det bærer preg av et levd liv

vått og da er det godt med gummistøvler

da jeg kom ned igjen gikk jeg videre en tur ned til fjorden ,der er det jo vått men det bugner av dei fineste markblomster langs hele veien

vått men det ble en fin tur :=)

 

8 kommentarer

Siste innlegg