ved må mann ha

god morgen ,ja ved må mann ha i disse tider iallefall om en har vedovn i heimen ,nå er vi heldige som har egen skog for ved er jo ikke billig det heller,men varmen er bedre enn ved bruk av kun panelovn :=) særlig for oss som bor i gammelt hus

var en tuur ut til sommerfjøsen i går og ryddet sammen det siste som bli saget ned ,det kommer nok i hus ganske snart :=)

nå ser vi hele sommerfjøsen ,det røde huset med nedslitt maling på :=) og nå som hele skogen er borte ser vi jo veldig godt att dette huset trenger et strøk med maling ,må se om vi får gjort det i 2023 :=) blir ikke nå før jul

sommerfjøs ja hvorfor heter det det egentlig ? jeg aner ikke ,men der ble det oppbevart utstyr til slåtten ,staur til å sette opp hesj osv , nå er alt nedstøvet og ikke noe å ta vare på ,så vi kommer nok til å rydde ut alt og lage dette om til et hus vi kan bruke

fin utsikt da :=)

ellers har jeg fått pakket inn det meste av julegaver ,nå gjennstår det kun 2 stk så jeg er godt i rute med tane på att vi starter advent til helgen

jeg fikk lys i juletreet i hagen i går og i dag skal julestjerna opp her i heimen ,akkurat det ser jeg frem til for det er det som er mest koslig med denne tiden ,lysene :=) ønsker dere en fin siste fredag i november

19 kommentarer

Siste innlegg