Vegetarianer ?

I dag har jeg vært i Volda ,en kjempefin dag

formålert med turen var time i dette huset

kontrolltime ,ikke det jeg liker best men må mann så må mann :=)

Det er en liten vakker hage tilhørende sykehuset i Volda og der blomstret det så vakkert ennå ,tok ikke bilder av blomstene da ,men tok no andre bilder da

Skulle være i Volda og ta skulebussen hjem igjen ,men så får jeg melding fra datter ,hun hadde fri og tatt barna fri fra barnehagen ,kanskje vi kunne tilbringe dagen sammen :=) klart det så da jeg var ferdig med undersøkelsen plukket hun meg opp ,og jeg fikk noen trivlige timer ilag med dem ,hun inviterte opp svigerdatter også med lillemora der i heimen :=)

Nå skulle datter jobbe kveld ,så da satt jeg på ned til sentrum der jeg ventet på att mannen dukket opp ,jeg rakk jammen å kjøpe 2 julegaver medan jeg vente ,gavene var planlagt hjemme så det var fort gjort,da har jeg igrunnen bare 1 julegave igjen som jeg må kjøpe

Ute er det stummande mørkt men vi har godt med gatelys,mannen titter ut vinduet og får øye på mikkel rev,og ved nermere øyensyn ser han att der er 3 mikkel rever ,dei lusker i naboens hage ,der er det hønsegård,men revane er ikke lenge nede hos naboen ,for best som det var ble dei observert i vår hage

ser dere dem under treet ? 2 stk og hadde jeg ikke sett det selv hadde jeg trodd det var en spøk ,ja for dei satt nemlig under epletreet og spiste epler som hadde falt ned på bakken ,

den tredje reven hadde rett og slett tatt med seg et eple og satt forran garasjen og spiste den ,har reven blitt vegetarianer ? jeg bare spør jeg ,epler spiser den iallefall så nå kan vi ikke bare skylde på hjorten ha ha

.

Prøver å liste meg ut på verandaen så jeg kunne få et bilde ute skin på fra gardiner og andre ting :=)

men mikkel rev såg meg inn i øya og før jeg fikk tatt bilde sprang dei til hver sin kant .

Men nå hvet vi att reven spiser epler også hi hi

 

12 kommentarer

Siste innlegg