Veien forsvant

I dag bestemte jeg meg for å ha en arbeidsfri dag ,kroppen sier att det er behov for det,men en spasertur det måtte jeg ha ,så jeg kler meg ,sender en sms til ei venninne på Viddal om vi skulle gå hverandre i møte og det gjør vi ,gå tur sammen er innafor korona :=)

skogen jeg tilbringer tid i nå om dagen ,men i dag går jeg forbi

det er delvis skyet og sol i fjella ,men ute i fjorden er det tett ,mulig det er nedbør lengre ute

vi fikk et tynt slør med snø i natt ,det var jo vakkert da på veggen med is langs med veien

istapper som vokser under gresstuster

da jeg sa farvel til venninna mi og gikk hjemover igjen ville jeg ta dette bilde mot Leira ,jeg tar et skritt mot grøfta og der forsvant veien gitt

under det tynne sløret av snø som kom i natt var det bare blanke blåisen og jeg hadde ikke piggsko på ,ja dere skjønner tegningen ,jeg ramla så lang som jeg var .

Litt forslått stabler jeg meg på beina og ut på bilsporene igjen ,det gikk greit jeg er hel ,men uff det er skummelt når en ikke ser isen altså .

Det var en fin tur ,nydelig vær men helt ærlig ,nå er jeg lei is og ser frem til våren er her med tørre tøya veier :=)

12 kommentarer

Siste innlegg