veien videre

vi var ferdige med turen til kannesteinen og hendanes fyr vi skulle jo til ho mor og kjørte videre mot Måløy

gjennom Vågsvåg

Fjellet rett fram er Kvalheim,den turen får vi ta en annen dag

vi er tilbake til Måløy,været er noe surere her enn ute ved Kannesteinen ,men det er greit det vi skal være inne

nabolaget hvor jeg vokste opp og vi er snart framme

så er vi fremme der min mor bor,det regnet så jeg tok bare et raskt bilde fra bilen før jeg sprang inn :=) ,da kvelden kom tok vi farvel og kjørte videre

kjørte forbi barneskulen hvor jeg gikk på skolen ,vi kaldte det bare for klosteret,i dag har dei bygd på på oppsiden ,men den delen var ikke i min tid så jeg nøyer meg med bilde av mitt skulebygg :=)

vi kom ikke lengre en til Stårheim ,der besøkte vi et vennepar og kvelden ble sein før vi kjørte siste delen hjem ,og her var det full vinter,snøen lavet ned så det var trasig å se,sånn kan været forandre seg gjennom en dag ,en nydelig dag ,og i dag er snøen borte igjen :=) ha en fin dag da dere

28 kommentarer

Siste innlegg