Vel hjemme igjen

etter nesten 3 uker på bobiltur er vi nå hjemme igjen,kom hjem før midnatt i går og har brukt mye av dagen på å tømme bobil og vaske klede,det har vært en helt fantastisk tur,ikke bare i eget land for vi tok noen dager i Sverige også :=) dere har nok fått med dere att jeg fikk noen svært hyggelige møter på turen,for det lagde seg slik att jeg fikk treffe hele 3 bloggvenner

den første var annebe,vi hadde kjørt langt og var slitne og da valget for natten ble Hokksund sendte jeg en melding ,jeg viste vi var nær der hun bodde og til mitt hell var hun hjemme og ville ta en tur ned på campingen,det var utrolig hyggelig å få treffe henne,og det smilet var akkurat slik vi ser på alle dei vakre bildene av denne fine damen :=) og det var lett å prate med henne,så takk annebe for en trivelig stund ilag med deg.

Den andre jeg fikk treffe var helt tilfeldig ,rett og slett bare flaks

Margrethe,jeg satt i bobilen ilag med min søster,helt tilfeldig tittet jeg ut vinduet og hvem andre enn Margrethe og Ivar kommer akkurat ut av bobilen sin for å gå seg en liten tur ,jeg går ut og den gjensynsgleden :=) ja vi har truffet hverandre en gang tidligere,da hun såg meg fikk hun tullflira hi hi ,

bare for å vise hvor nære vi var så er den svarte vår bil og den kvite Margrethe og Ivar :=)

Den tredje jeg traff var litt mer planlagt,vi skulle til Halden på Allsang på grensen ,så jeg og solliv delte mobilnr med hverandre før vi reiste på tur,jeg skulle plinge om det ble en mulighet for å treffes,og da reisefølget mitt gjerne tok en natt i Fredrikstad før vi kjørte til Halden ,ble det et møte også med en like blid og hyggelig dame,

ei veldig koslig dame,lett å like og lett å prate med :=) hun og jeg spaserte en tur til festningen som låg ved campingen,det var nok en del av gamlebyen ,utrolig koselig sted

3 kjekke møter som gav det lille ekstra til ferien min :=)

21 kommentarer

Siste innlegg