verdens ende

Neida vi bor ikke ved verdens ende ,men kommer du kjørene inn fjorden her og kjører forbi Leira og videre til Viddal ,ja da kommer du til en ende ,ende på veien ,du møter fjell og må snu for å kjøre samme vei tilbake :=) jeg gikk altså til verdens ende i dag hi hi og målet mitt var å få kjenne på sola i ansiktet.

Jeg greidde det akkurat i tide til å ta en selfie før sola forsvant bak fjelltippen igjen ,jeg gikk hjemover og vel heime hadde sola gått forbi fjelltoppen og skinte over hele Viddal ,ja ja sånn er det jeg fikk uansett smake på lykken et stakkars sekund hi hi

skyene ligger ute i fjorden

det er mye vakkert å se når jeg går her ,vi har fantastiske fjelltopper

jeg nermer meg veiens ende og som dere ser skinner sola der framme

det synes ikke men sola skinner meg i ryggen her :=) og det var verdt hvert skritt for å oppleve den deilige følelsen ,over 10 000 skritt på turen

det skal sies att jeg skled på blankisen som hadde gjemt seg under et tynt slør med snø,og falt så lang som jeg var,så jeg valgte å gå en rundtur så jeg slapp å gå samme vei tilbake ,jeg gikk på veien oppom den jeg kom på

det jeg ikke husket på var att her hadde det gått et ras tidligere i høst/vinter ,så jeg måtte gå over,steinen var glatt men det gikk ,jeg kom meg over :=)

her ser vi ned på veien jeg kom :=) møtte ei venninne som gikk et stykke ilag med meg hjemover

her ser vi ut til Leira :=) det var en deilig tur :=)

i kveld kommer yngste datter hun skal ligge over for i morgen reiser vi sammen til Melhus og Trondheim så da ønsker eg alle en fin helg

15 kommentarer

Siste innlegg