vi følger reglene

dagens tur og her og fru tjeld var på plass nede ved kaia

jeg rusler utover hadde tenkt å gå til Viddal ,men så langt kom jeg da ikke

i går lagde jeg en vaffelrøre og siden det er vafflenes dag i dag ringte jeg ei venninne og inviterte på vafler ,hun takket ja så jeg snudde hjemover igjen

det var ikke bare herr og fru tjeld som var ute ,men herr og fru hegre også ,men den ene fløy opp i grantreet da den oppdaget meg

uklare bilder ja ,men disse fuglene r neimen ikke lette ,ikke står dei stille heller i god fotoavstand hi hi ,vel jeg setter opp farten har jo innvitert på vafler ,vel hjemme setter jeg på vaffeljernet før jeg dekker bord og akkurat i det jeg var ferdige å steke og kaffen var klar dukket hun opp ,men vi har lov å ha besøk av 2 så vi innviterer ei venninne til :=)

I dag gjorde vi alt etter reglene ,2 på besøk ,håndsprit på kaffebordet og vi brukte en meter og passet på att det var 2 meter mellom hver av oss :=) og vet dere ,det gikk helt perfekt ,ja å hygge oss med 2 m mellom oss ,og da gjestene skulle dra gikk vi sammen til bilen til ei av damene ,nå skinte solen og hun hadde parkert et stykke unna og gått den siste biten ,da ble det 2 spaserturer på meg i dag ,koselig besøk og nystekte vafler ,ikke så aller verst dagen i dag da

12 kommentarer

Siste innlegg