Vinden ble mildere

Det er mandag og mandag er det strikkekafe ,i dag ble det ikke bil på meg og jeg vurderte å droppe hele strikkekafeen ,men været roet seg og det var null problem å ta frem sykkelen

og det var koselig så jeg er glad jeg syklet :=)

Men før kosen var det en jobb å gjøre og jeg startet dagen kl 7 i dag morges

taklistene var slettes ikke fine ,gamle og aldrig vært malt så lenge vi har bodd her og det har vi gjort i 23 år nå ,male nye fine vegges kunne vi ikke uten å male taklistene først ,så dagen startet med å vaske lister

og når listene var malt såg jeg fort att taket også måtte vaskes :=)

så var det å maskere før jeg til slutt kunne male taklistene ,å dei ble fine :=) mye jobb men jammen blir det fint og da er det verdt jobben ,og den må gjøres skikkelig helt fra grunnen av :=) i morgen er vi klare for å male vegger ,nesten så jeg gleder meg litt :=)= men nå er det kvelden og jeg skal fortsette med vottestrikket mitt

7 kommentarer

Siste innlegg