Vinter

God morgen.

Når en boor under høge fjell da ser en vinteren nerme seg sakte men sikkert,vi hadde faktisk sludd utenfor vinduet onsdagskvelden .

I fjella kryper snøen nedover ,så smelter det vekk litt bare for å koomme nytt igjen ,men det er greit ,mdet gjør det lysere i mørket som omslutter oss her ute på bygda nå

dette fjeller ser jeg når jeg sitter i stolen og ser ut vinduet

dette er fra Bjørkesiden ,i den andre enden av tunellen :=)

I går kveld var jeg en tuur i skogen ,jeg hadde sett noe som lyste der inne

jeg fant litt kantareller og piggsopp ,jeg var jo ferdig med å plukke sopp,hadde pakket bort soppkurven , jo regnet mye så soppen var vååt ,dette ble nok siste tur etter sopp ,men disse ble stelt og ligger nå fryseren til en dag senere i høst :=)

Ønsker dere en fin helg,jeg skal være litt julenisse og ta med sekken oppfyllt med julegaver og begi meg over fjella til Trøndelag i dag :=)

21 kommentarer

Siste innlegg