Vinteren setter seg

Ute er det stummende mørkt og vinteren setter seg .

Mandag var det strikkekafe og tirsdag dukket det opp et par venninner ,jeg strikker og smårydder i heimen

ny kofte på gang til meg selv :=)

i natt vkom et realt snøfall ute,jeg var oppe tidlig og spiste frokost med mannen ,føler det blir lite jeg får se ham nå i disse mørke dagene ,han reiser tidlig og er seint hjemme og siden det er så svart ute er det som natten å regne når han endelig er hjemme,så da får jeg komme meg ut av sengen og ha den morgentimen sammen før han drar,i dag sette han pris på att jeg gikk ut og måket snø for firmabilen medan han gikk på bade,og det trengtes

bare det lysner litt må jeg nok ut og spa bort til fjøsen også så jeg når veden ,ved er godt å ha slike dager og særlig da det var 10 minus forrige helg

mye snø der mesteparten kom i natt og mer kommer nok i løpet av dagen .

I morgen skal vi til yngste datter ,der skal jeg være til søndag ,mannen skal på julebord lørdag ,det kipe er att det er uten følge ,det liker jeg ikke siden det er helhelg for det er langt å kjøre der julebordet skal være så dei er jo ikke hjemme igjen før ut på søndagen ,da inviterte yngst datter ho mor på blåtur ,så lørdag skal jeg ut i det blå med begge jentene mine ,jeg har kun fått beskjed om att jeg må ha med finkjolen :=) jeg har no verdens søteste jenter da :=) så slipper jeg å sitte her hjemme hele helgen og jeg gleder meg til det,men både jeg og mannen tar altså helg fra i morgen kveld og overnatter begge to hos datter :=) .

I dag blir det litt husvask og snømåking så strikker jeg nok også litt på kofta mi :=) ha en fin dag da

 

12 kommentarer

Siste innlegg