vinterferie

Det er vinterferie for skulebarna her på vestlande,dei 2 elsdte barnebarna våre er dermed hjemme denne uken.Dei er store nok til være hjemme alene en del,men en hel uke kan bli litt kjedelig,så jeg pendler med mannen når han skal på jobben og tilbringer dagene ilag med våre største barne barn ,etter arbeidstid sitter jeg på med mannen hjem igjen .

I dag var barna kjekke og spaserte ilag med ho bestemor til sentrum,og medan 11 åringen var ilag med noen venner satt 10 åringen hos frisøren og ventet fint medan ho bestemor fikk klippet seg :=)

Det var en god spasertur ,vi brukte en god time å gå, jeg lokket med buss hjem igjen etterpå :=)

har ikke tatt noe særlig med bilder,skal prøve å lure til meg igjen i morgen,10 åringen vil ikke fotograferast så det er ikke sikkert han sier ja til att jeg får legge ut et bilde med ham på.

Vi får se,kanslkje i morgen for da får vi besøk av tanta og vesle Ragnar :=) kanskje det hjelper litt hi hi .

Så denne uken er jeg iallefall opptatt med barnepass.

Men jeg trener og nå har sykkelen min kommet frem så her blir det trening hver dag fremover,må jo styrke kneet mitt,kjenner att hoftene trenger det også

og sykkelen ,ja den står på syuen :=) hi hi ergometeren,fysioterapauten sier jeg må vente en stund til før jeg sykkler ute på veien

ha en fin kveld videre da,her er det natta nå

6 kommentarer

Siste innlegg