Virus

det kom til oss også,virus forkjølelse og innfluensa ,her i heimen har vi tevlet om å hoste mest,det føles iallefall sånn,herligheten hadde jeg brukt magemusklane da til å hoste med,men her er det ribbeina som får kjenne på det.

I dag har jeg hostet mindre ,men har snytt meg desto mere,og sånn går dagane her i heimen.Men er mann husmor så står en opp uansett,prøver å lage noe godt som kan friste alle i heimen,ja for her hoster mann og svigermor også,og siden det er vaffeldag i dag så stekte jeg vafler til oss jeg :=) og jeg tror det falt i smak for alt ble oppspist

det ble brunost og plommesylte på mine :=)

i februar sådde jeg noen paprikafrø,dei vokser sakte men sikkert dei

4 planter har jeg så får tiden vise om jeg får paprika i løpet av sommeren :=) dei får ikke flytte ut i drivhuset før i slutten av mai

ellers går dagene i strikking nå som jeg ikke er i form,kan jo ikke ligge hele dagen og hendene er ikke syke hi hi

regnbuesokkane passer fot str 37-38 og dei gråstripa ca str 44-45 ,nå har jeg lagt opp et nytt par som nok blir str 36-37

da ønsker jeg dere en hostfri kveld :=) så skal jeg prøve å skynde meg å bli frisk igjen

15 kommentarer

Siste innlegg