vonde føtter

I dag kan jeg skrive under på att vonde føtter virkelig ikke er godt å gå på .

Hadde et ærend i Volda,ferdige på 10 minutter,men først måtte jeg starte dagen med å gå til bussen,jepp sånn nesten 3 km,det gikk greit,en time på bussen lar meg kvile føttene igjen,men å ha 4,5 timer til rådighet uten å ha noe spesielt å bruke det på kan virkelig gi vonde føtter,det resulterte i att jeg kjøpte nye sko for overhode å kunne bevege meg ,det var en velsignelse å få gode sko på beina :=)

Noen sko er kun for en tur på besøk eller en snartur innom kolonialen,andre sko er egnet for lange spaserturer på asfalt,jeg reiste hjemmefra med feil sko.

måtte hilse på endene ,og ja vi har fått et par cm med snø

når føttene begynte å streike tok jeg en lunchpause på cafe,en annerledes måte å spise tacolefer på :=) fyllet var byttet ut med salat,røykalaks og eggesalat,og det var utrolig godt,etter matpausen gikk jeg ut igjen,det gikk ikke særlig bra,da bestemte jeg meg for å kjøpe nye sko :=) skikkelig ecco sko med såler formet på en slik måte att det var som å gå på en sky og best av alt,det var 50%  avslag på dem :=)

så besøker jeg garnforetningen,veldig koselig for der får en sette seg ned og ha en koselig prat,jeg kjøper meg et nøste og strikkepinner,

jeg fikk en real kvil på 45 minutter der i butikken,hun har et stort bord med stoler rundt i en ende på butikken,der bruker det å være strikkekafe for dem som bor i Volda :=)

Tenkte att et par skikkelig fargeglade sokker kunne være hyggelig å strikke .

da jeg kom til bussen 30 minutter før avgang stod bussen der,jeg fikk sette meg inn og bussjåføren holdt meg med koselig prat,da vi kom hjem kjørte han meg helt til døra hi hi ,herligheten så takknemlig jeg ble ,han tok av sin fritid :=)

en annen ting jeg kjøpte i Volda var mineralsalt og MSM pulver på lifebutikken ,jeg skulle lage mitt eget fotbadsalt

oppskrift

3 dl mineralsalt

1 ts gurkemeiekrydder

10 dråper eterisk appelsinolje

2 ss ren msm pulver

når dette var laget tok jeg 4 ss i vannbad og senket føttene ned i ,jeg kan ikke beskrive den herlige følelsen,skikkelig nytelse,og denne blandingen skal ha smertestillande effekt ifølge hun som jobbet på butikken.

Dagen ble fin den,men feil sko gjorde den unødvendig smertefull

15 kommentarer

Siste innlegg