vossakofta er ferdig

god kvelden ,ja her i heimen har det vært en uke med sykdom ,jeg er i mye bedre form i dag og mannen kommer seg han også ,hoster men det kan vist ta tid åå bli kvitt det da .

Vi fikk oss en tur til Volda i går da en av oss skulle innom legesenteret en tur,da benyttet vi anledningen til å handle litt samtidig ,halsen min var så vinde det var et mare å svelge ,så jeg varr innom apoteket også og fikk noe som lindret litt,som sagt ,bedre i dag :=)

En ting jeg glemte i går var knapper til den nye vossekofta jeg har strikket ,ja nå er den ferdige og jeg ble godt fornøgde .

Det er vinter og så vakkert her i bygda ,og veien bortover i går var som å kjøre gjennom eventyrland

det er fine vinterveier men usj når vi kom til Volda ,en rar snømasse grunnet salting som er håpløst å gå på ,nei takke meg til fine vinterveier ,det er bedre å både gå og kjøre på er jeg nesten sikker på :=)

det var vist blåtimen ute da mannen prrøvde å ta bilde,så mønsteret kjem ikke så godt frem ,koften er strikket i 100% norsk lamull fra rauma ,og ja den varmer godt ,så får eg prøve huske på knapper neste gang vi skal bortover.

Ha en fin kveld da

 

26 kommentarer

Siste innlegg