noen ganger er det godt å ha et strikketøy som krever litt ekstra konsentrasjon,og et slikt har jeg på pinnene nå.
Det begynte med et ønske om en fargerik kofte der jeg skulle bruke garn fra lageret mitt,jeg fant mønster på vossakofta,og i den siste tiden der det har vært mye tankesurr i hode har det vært veldig godt å ha dette arbeidet :=))for her kreves virkelig konsentrasjon nåår en strikker
selve bolen er ferdigstrikket og jeg er godt i gang med ermer,jeg har valgt å strikke ermene samtidig ,det går greit siden jeg skifter farge på hver bord
det er 4 forskjellige mønster i rutene og mønsteret forskyves på hver bord
jeg har rekket opp noen ganger under ermene ,det er viktig att en øker ut likt så det blir et pent mønster
kjekk kofte å strikke

























































